Ştiri vechi, cu şi despre moda de calitate ajunsă pe plaiuri mioritice

  
Probabil că în lipsă de subiecte mai palpitante, ştirile din zilele trecute au cuprins două noutăţi... vechi.
Prima dintre ele- faptul că unele brand-uri de renume internaţional produc marochinărie, şi nu numai, la noi în ţară. Dragilor, să fiţi voi sănătoşi, că noi, cei deştepţi, ştim demult! Ba chiar am şi rupt tocurile pantofilor de-acolo.

  A doua ştire- mult aşteptatul magazin H&M. Care se promitea a fi deschis şi acum doi ani, şi acum un an, şi în urmă cu vreo două luni. Acum cică se deschide iar. Să o văd şi pe asta. Oricum, decât să mă duc până în Bucureşti ca să-mi cumpăr H&M-uri, mai bine dau o tură până la Viena.

 PS. Ţin să vă spun că şi firma de lenjerie intimă Triumph producea acum câţiva ani la Braşov.
 PS2. Am avut "norocul" de a-mi cumpăra o fustă H&M made in Romania, lucru ce se simte din faptul că jupa se suceşte, în raport cu stofa, ceea ce nu se întâmplă, par example, cu o fustă H&M made in Bulgaria. Curios! 



Comentarii

Anonim a spus…
Picioarele,picioarele,ale cui sunt picioarele ?

Postări populare de pe acest blog

De ce îmi vine să sparg televizorul când îl văd pe Berceanu

Itinerariul unei duminici de octombrie

Povestea fânului