Cum va veni Iepuraşul anul acesta

 Se întâmplă foarte rar să plâng. Dar vineri, când am auzit prognoza meteo, am plâns. Pentru că nu mai rezist în frigul ăsta. Parcă văd că în următoarele zile şi răcesc, cu toate pastilele înghiţite zilnic, iar atunci distracţia va fi completă. Mă nemulţumeşte faptul că am ajuns să trăiesc într-o ţară cu două anotimpuri, în care port haine groase şi cizme şase luni pe an. Nu aşa văd eu primăvara.
  Ca şi cum toate astea n-ar fi îndeajuns, m-am lăsat pradă şi depresiei pre-aniversare, căci peste o lună fără 4 zile îmbătrânesc. Nu mult, dar tot îmbătrânesc.
   Cireaşa de pe tort ar fi nişte zăpadă de Paşte, în deplină consonanţă cu ouăle înroşite, cozonacul, drobul, tortul pentru ziua mea, şi, bineînţeles, cu bietul Iepuraş.


Căruia îi vor îngheţa lăbuţele pe gerul şi zăpada asta aspră de-afară.

PS. Mi se pare mie sau pe gerul acela mare din ianuarie nu a fost atât de frig cum este acum?

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

De ce îmi vine să sparg televizorul când îl văd pe Berceanu

Itinerariul unei duminici de octombrie

Povestea fânului