Notiţele zilei

1. Nu mai suport vremea de afară. La anul mă mut din România, într-o ţară în care să nu fiu nevoită să port cizme vreme de 6 luni pe an.
2. Fac wardrobe cleaning. Iar. Şi iar am adunat un sac pe care să îl donez.
3. Mi-a dispărut o bluză. Neagră, cu mânecuţe trei-sferturi, gen fluture. Curios e că n-am mai purtat-o de astă toamnă. Păi dacă n-am purtat-o, atunci cum am reuşit s-o pierd?!
4. Sunt în picioare de la 6. Cu toate că sunt matinală, ori de câte ori sunt nevoită să mă trezesc la astfel de ore, îmi amintesc de liceu. 
5. Azi-dimineaţă, pe la 7.30, un om care nu mă văzuse niciodată în viaţa lui, m-a întrebat dacă m-au apăsat gânduri în ultima vreme. Am fost sinceră, şi i-am răspuns că... NU.
 6. E deja 12. Dat fiind că e miez de săptămână, deci sunt şi liberă, îmi propun un somn pufos de amiază. Cu pernele întoarse spre soare.
7. Ceva care să vă pună pe gânduri, aici. I strongly recommend you to read that!!!
8. Alte notiţe, aici.




Comentarii

Postări populare de pe acest blog

De ce îmi vine să sparg televizorul când îl văd pe Berceanu

Itinerariul unei duminici de octombrie