Treburi de weekend

  Toată săptămâna asta am tras din greu, la şcoală (ce era să zic şi eu!), cu alte treburi, cu drumuri, toate în speranţa că weekend-ul ăsta voi putea şi eu să stau la soare, într-un chaisse-longue, cu o cafea aromată şi-o carte în mână. Eronat. Sunt tot în cizme, în pulovere şi haine groase, tot înfăşurată în fulare (numai amigdalele mele ştiu!), iar soarele- ia-l de unde nu-i! De parcă i-ar fi teamă să iasă de printre nori... şi când te gândeşti că jumătate din martie a trecut deja, iar noi încă ne luptăm cu frigul...

  Am un talent la pălăvrăgit aiurea, ceva de speriat. Unde voiam să ajung- e o vreme să nu dai niciun câine afară. Am ajuns acum câteva minute acasă, nefiind plecată de plăcerea de a ieşi în vântul ăsta rece, ci din necesitatea cumpărăturilor de weekend. Sincer, mă gândesc din ce în ce mai des că Dumnezeu (ori maimuţa, dacă suntem adepţii lui Darwin) ne-a conceput prost. Doar nişte consumatori. Mari consumatori. De tot.
 Scuzaţi divagaţia. Ceea ce voiam să zic e că vremea asta imi taie orice poftă. Şi, din cauza ei, dar şi a oboselii (parcă niciodată n-am fost atât de obosită ca astăzi) acumulate în săptămâna aceasta, nu văd ce aş putea face. Oricum, ziua de azi e pierdută, dat fiind faptul că am dormit până la ora 9.30 (e un record), precum şi cel că ceasul arată deja ora 15. După ce iau prânzul (da, la noi în casă nu există program fix de masă), mă voi delecta cu un desert şi cu lecturarea Legii Zonelor Metropolitane. Şi da, nu vă mai obosiţi, e o iniţiativă legislativă de origine pedelistă. Dar eu, când fac promisiunea să îmi aduc contribuţia la ceva, nu uit să mă ţin de ea. Plus că, până diseară, aş vrea să reuşesc să mai scriu câte ceva şi pentru prinbraşov.com.

  Weekend frumos, dragilor! 



Comentarii

Marius Ola a spus…
Legea zonei metropolitane nu îşi are originile tocmai pedeliste, dar nu intru în amănunte. Oricum e o idee de dezvoltare zonală, având în vedere banii europeni care aşteaptă să fie accesaţi. Mai mult, zona a fost concepută pe principiul unde-s doi putearea creşte, aspect care s-a dovedit reuşit:)
Oana a spus…
Cel care a initiat propunerea legislativa e pedelist get-beget;)
Dar asta nu constituie o problema.

Postări populare de pe acest blog

De ce îmi vine să sparg televizorul când îl văd pe Berceanu

Itinerariul unei duminici de octombrie