Prohibiţie la cumpărături...

  
Ca de-a lunea, ieri am început curăţenia de (să îndrăznesc să o numesc?) primăvară. Ştiu, am zis şi eu că s-ar putea să fie un pic cam devreme, dar, dat fiind că vremea zboară...

Odată poposită lupta împotriva prafului la mine în cameră, şi când totul a început să se răstoarne, maman mi-a zis că e îngrozită. Am întrebat-o de ce, fără a mi se părea ciudat faptul că patul, fotoliul de la birou, spaţiul de sub un scaun, plus cel dintre un perete şi birou erau pline, dar pline cu munţişori de genţi, gentuţe, şi alte cele.
  Am profitat că maman a ieşit din cameră, şi m-am apucat să le număr. Erau 30 doar în cameră, fără să le mai socotim pe cele aflate prin alte colţuri ale casei. Nu ştiu ce m-a apucat, dar i-am spus rezultatul numărătorii, la care maman mi-a răspuns: Nu eşti tu de vină, eu sunt de vină. Nu te mai las să-ţi cumperi nicio geantă, şi nicio haină! Apoi se întoarce spre mine începe să râdă.

  Recunosc, mi-a dat ceva emoţii, căci la un moment dat am crezut că vorbeşte serios. Având un second thought, mi-am dat seama că perpetua mea dilemă e că nu ştiu cu ce să mă îmbrac, cu ce să mă încalţ, şi ce geanta să iau. Ba mai mult, de la bunica mea maternă am moştenit un obicei pe cât de amuzant, pe-atât de deranjant uneori, atât pentru mine, cât şi pentru ceilalţi. Acesta constă în faptul că înainte de a ieşi din casă mă schimb de haine de cel puţin 5 ori. Asta mă face să întârzii, să mă enervez, să nu-mi stea părul aşa cum îl aranjez, şi... să-i scot din sărite pe cei care mă aşteaptă.
  Nu mai zic- gândul că sunt oameni pe lumea asta care au un singur rând de haine, ori chiar mai rău, nici pe acela, mă întristează teribil. Apropos de asta, dacă tot vine Paştele, vă sfătuiesc să faceţi ceea ce v-am spus şi înaintea Crăciunului- dacă tot faceţi curat, sortaţi-vă şi lucrurile de prin garderobă, cu siguranţă că veţi găsi numeroase obiecte vestimentare cu care nu vă mai "înţelegeţi". Faceţi un pachet, şi oferiţi-l cuiva care se află într-o situaţie nu atât de bună ca a voastră.

PS. Pentru diversitate, mă puteţi citi aici, sau aici :).



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

De ce îmi vine să sparg televizorul când îl văd pe Berceanu

Itinerariul unei duminici de octombrie