Vii?


Promit să nu mă tem de apa mării, chiar de nu ştiu să înot.
Promit să îmi lipesc căpşorul de umărul tău, şi să respirăm împreună sarea mării impregnată în aerul fierbinte. Promit să mă bronzez pe puntea vaporaşului pe care, mai mult ca sigur, ne vom petrece o zi... sau două, sau poate nouă.
Promit să merg desculţă prin nisip, deşi nu-mi place. Promit să culeg scoici şi pietricele, atât cât să umplu un săculeţ de pânză, pe care să-l împart cu toţi oamenii ce-mi sunt dragi şi iubesc tipul ăsta de mărunţişuri.
Promit să-mi las hainele din in purtate de bătaia brizei şi a valurilor ce-mi izbesc tălpile.

Promit să nu pierd niciun răsărit şi niciun apus de Soare.

Deci, când plecăm?

PS. O să ziceţi că e doar o poză, şi că Oana a înnebunit în visare. Mai multe, în zilele ce urmează.
PS.2 Post nou, by me, prinBraşov.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

De ce îmi vine să sparg televizorul când îl văd pe Berceanu

Itinerariul unei duminici de octombrie