my wish came true


Imediat după ce am scris aici despre monumentala mea poftă de compot de corcoduşe galbene, zeităţile au conspirat în favoarea găsirii unui pomişor-minune, cu fructe pârguite şi numa' bune de răcorit, prin savoarea lor, zilele toride.

Ceea ce se vede mai sus e cooompoootul. Sau, mă rog, ce-a mai rămas din el...

Pentru toţi cei care aveau impresia că mi-am luat zborul către cine-ştie-ce destinaţii cu şanse scăzute de întoarcere, îi anunţ că am revenit pe baricade. În forţă. Pentru că niciodată nu e bine să stai prea mult cu burta-n sus, răsfăţându-te şi făcându-ţi iluzii că life couldn't get any better than that.

Mâine, impresii şi poze de "concediu" (ah, ce mă amuză cuvântul ăsta!).

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

De ce îmi vine să sparg televizorul când îl văd pe Berceanu

Itinerariul unei duminici de octombrie