După ploaie...

... urmează întotdeauna cel mai frumos senin al cerului:)

Ca fapt divers, vremea de ieri şi, parţial, de azi, mi-a făcut rău.
Mi-a dat peste cap cheful de orice, mi-a amintit că odată şi odată tot vine frigul, că n-am apucat (nici anul ăsta) să-mi scot în lume toate hainele de vară... Că de îndată ce se va răci nu voi mai putea mânca îngheţată (vai de amigdalele mele!), că se va trece de la sandale-ntr-o curea în pantofi, şi mai apoi în cizme. Că nu mai e mult până când primele frunze vor zbura prin aerul rece de munte, şi se vor aşeza la picioarele noastre, sub bănci, pe aleile parcurilor...
La anul, ca să evit orice păreri de rău, o să îmbrac fuste peste rochii şi tricouri peste maiouri, doar, doar le-oi epuiza, voi mânca de 10 ori mai mult îngheţată şi limonadă & cuburi perfecte de gheaţă, mă voi plimba prin mai multe locuri cu soare, voi aşterne cu 50% mai multe raze pe piele, voi, voi, voi...

Propun ca sărbătoarea ce-a fost ieri, şi anume Schimbarea la Faţă, să fie redenumită Trezirea la Realitate (din visarea de vară eternă) :D


Comentarii

anamariadeleanu a spus…
...nu pt ca s-ar trece de la Sacrru la ceva, maai putin sacrrru, ci pentru ca vara asta capricioasa ne-am plesnit adesea, trezindu-ne la realitate;
si totusi, sa raminem in visul prelungit cu acel timp conjugat cu 'voi...voi.... voi...'

[inghetata se poate minca sau savura in voie, cel mai bine, iarna :) ]
vacanta placuta :)
Oana a spus…
@ Ana Maria: Neah, la mine nu se pune problema savuratului îngheţatei iarna, pentru că am amigdalele sensibiloase la materii reci:)) (cu tot vaccinul antigripal)

Postări populare de pe acest blog

De ce îmi vine să sparg televizorul când îl văd pe Berceanu

Itinerariul unei duminici de octombrie