One day left


Daca ma mai intreaba cineva unde petrec Revelionul, sau mai rau, indrazneste sa imi ureze petrecere placuta, ii urez si eu sa-l fereasca Dumnezeu de vreo palma ce tocmai se lanseaza impotriva-i...

M-ati exasperat oameni buni! Ce-i asa de greu de inteles ca nu imi pasa de noaptea de maine?! Mi-e total indiferenta, si nu ii inteleg pe cei care s-au bulucit astazi, precum tatarii in asediu, prin magazine, magazinase, hypermarket-uri si tot setul... Ce naiba, chiar ati terminat tonele de provizii facute inainte de Craciun, sau sunteti vreo specie mutanta, cu 5 guri si 10 stomacuri?

In fine, nu vreau sa devin o disperata, si sa fac parte din tabara voastra... Imi propun ca maine dimineata sa imi fac bilantul anului.., Cu bune, cu rele, mai mult rele, dar asta e- totul trece...

Am petrecut cateva ore in compania unora din cei mai simpatici oameni pe care-i cunosc, motiv pentru ca Pesi sa faca ceea ce se poate observa in poza de mai sus:))

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

De ce îmi vine să sparg televizorul când îl văd pe Berceanu

Itinerariul unei duminici de octombrie