In semn de somn usor si pentru voi...


Azi dimineata m-am trezit la 5... Ce a urmat peste zi a fost inca o batalie... Dar parca si Soarele ne da mai multa putere atunci cand ne zambeste "cu toti dintii"... Se anunta vreme buna si in zilele urmatoare, si vreau sa profit... Ieri am venit pe jos, din centru pana acasa... Mi-era dor sa vad lumea de pe aste doua picioare cu care m-a inzestrat natura... Ah, si am facut si o fapta buna pentru mediu...

Nu stiu cum vi se pare voua, dar mirosul de Craciun e din ce in ce mai aproape, chiar daca asa-zisa criza financiara mondiala e mai populara decat insasi sarbatoarea Nasterii Domnului... Insa tind sa cred ca banii nu pot afecta obiceiuri ce se respecta de secole, si nici o buna dispozitie obligatorie in preajma acestei sarbatori...

Pentru un somn relaxat, cu vise frumoase, si lung pana dimineata, dupa ivirea zorilor (si nu cu noaptea-n cap, ca mine, azi), luati de ascultati, dragilor...





[...] Is this God's experiment
In which we have no say,
In which were given paradise
But only for a day...[...]

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

De ce îmi vine să sparg televizorul când îl văd pe Berceanu

Itinerariul unei duminici de octombrie