Azi...


Mai sunt 7 zile pana la Craciun, iar eu in loc sa afisez o veselie molipsitoare si sa fredonez Rudolph the Red-Nosed Reindeer, nu fac nimic... Nu sunt nici macar in stare sa zambesc, si sunt putine persoanele care ajung la mine... Mi s-a stricat orice pofta de viata si de sarbatoare...


Am trecut azi prin oras, chiar foarte devreme, pe la 7 a.m., si n-am vazut nici pe-acolo mare vanzoleala... Se face economie la electricitate- nimic din tot amalgamul de luminite menite sa ne infrumuseteze Brasovul de sarbatori nu era aprins... Tin minte, ca in anii trecuti, cand mergeam zi de zi, dimineata de dimineata la liceu, admiram intotdeauna Primaria si brazii din fata Prefecturii, care aminteau a poveste de iarna... Acum nimic- orasul nu mai are vlaga... Pana si magazinele afiseaza niste braduti impodobiti cel putin modest, si niste lumini chioare, sau mai rau, inexistente... Imi plac totusi ingerasii ce "strajuiesc" intrarea pe Republicii, dinspre Bdul Eroilor... Nu e nici macar zapada- in atata si atata intuneric, macar ea ar putea face lumina... Dar ar trebui sa mai astepte macar vreo 5 zile...


Acum ploua cu galeata... Sau cel putin asta facea cand mi-am aruncat privirea pe fereastra, in urma cu ceva vreme... Mi-e greu sa ma misc... Vreau sa dorm- sa am un somn asa cum imi place, fara sa ma foiesc pana la epuizare, cu mii si mii de scenarii cretine in minte... Vreau sa ma gandesc la spiritul Craciunului- macar atat, daca nu-l pot simti... Am mainile reci, vesnica mea problema cu respiratia se agraveaza, iar tremuratul s-a oprit, acum, dupa cateva ore bune...


Zana mea cea buna spune ca maine totul va fi bine din nou...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

De ce îmi vine să sparg televizorul când îl văd pe Berceanu

Itinerariul unei duminici de octombrie