Miez de decembrie...

Desi ar fi recomandat sa fiu pe taramul viselor acum, n-am putut sa ma abtin sa nu trec si pe aici...

Dupa un weekend de relaxare, cum a spus Ralu, de maine sunt pusa pe fapte mari... Toata saptamana am fost stresata din cauza ca in ultima vreme mi-am neglijat iubita... Ca sa fiu mai explicita, am umblat vreo 10 zile cu RCA-ul expirat, pana m-a sunat biata domnisoara, care se ocupa de toate hartoagele astea la toate masinile, sa-mi spuna senina ca as putea incasa in orice secunda o amenda de toata frumusetea daca nu-mi misc oarece parti ale corpului inspre sediul societatii respective, cu tot cu banii de achitat... Asta s-a rezolvat, si cand dau sa bag cartea aceea verde sau cum s-o fi numind, in certificatul de inmatriculare, vad scrisa urmatoarea minunatie: data urmatoarei ITP 13.12.2008... Mda... Peste weekend nu cred ca era posibil de rezolvat, insa sper ca maine va fi ok si asta...

Ma voi trezi la 7 dimineata maine, ceea ce nu prea-mi place, avand in vedere ca sunt deja in vacanta... Am si un scop, de fapt doua daca e sa pun la socoteala si revizia aceea... Ma gandesc cu groaza ca maine "atingem" jumatatea lunii, si eu nici macar nu stiu cu ce am pierdut-o pe cea dintai... De fapt, am observat ca stau prost cu detaliile de genul... Habar n-am nici ce-am mancat ieri seara, daca ma intreaba cineva, d-apoi ce-am facut cu 15 zile din decembrie?!

Asta a fost melodia care mi-a marcat weekend-ul... Hope you'll enjoy it too:)

Comentarii

Sorin a spus…
interesant blog felicitari pentru articol
Oana a spus…
@ Sorina: Tot ce pot face e sa-ti multumesc:)

Postări populare de pe acest blog

De ce îmi vine să sparg televizorul când îl văd pe Berceanu

Itinerariul unei duminici de octombrie