Ultimul racnet...


In materie de snobism, si apropo de cei ce il practica cu frecventa...


Cum ieri a fost duminica si am avut parte de socializare VIP, iata-ma stand de vorba cu niste prieteni de familie- un EL, la vreo 56 de ani, si o EA, la vreo 45... I-am respectat mereu pentru gusturile deosebite in materie de orice- de la haine, afaceri, pana la rafinamentul de care au dat dovada in aranjarea casei lor... Cand BMW sau Audi scoteau un nou model, in mod sigur EL si-l cumpara, sa nu mai pomenesc de perdelele lor de 10000 de euro (da, cu 4 zerouri)... In fine... Dupa cum ziceam, oamenii au gusturi, si tocmai de asta au avut minunata idee, pe care de altfel au si dus-o la indeplinire, de vreo doi ani incoace, sa mearga "la schi in Austria"... Cand o intreb pe EA: "Dar ce, voi stiti sa schiati?", imi raspunde: "Ei stim... Sa zicem ca invatam..."


Mai e nevoie de alte explicatii? Mie una, nu mi-a mai trebuit nimic...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

De ce îmi vine să sparg televizorul când îl văd pe Berceanu

Itinerariul unei duminici de octombrie