55 de zile ramase din 2008...




Mai sunt 55 de zile din an, daca nu ma insel cu matematica asta la care nu m-am priceput niciodata...

N-am mai iesit pe strada la o ora atat de matinala cum am facut-o azi, inca de cand eram a 12a... Ora matinala insemnand 7... 7 dimineata... Nu-mi place trezitul de la 6- am crezut ca am terminat o data pentru totdeauna...

A fost frumos- mi-a placut ca aerul avea izul acela curat, de noapte, proaspat si usor de intrat in plamani... Imi place senzatia aceea pe care o ai cand inspiri puternic si simti un fior rece, care iti strapunge narile... Un rasarit frumos si galben- da era galben, desi in majoritatea cazurilor, atunci cand il vad e portocaliu... Frunze nu prea mai sunt, iar daca nu sunt maturate, in mod sigur sunt deja putrezite si au un miros de toamna mucegaita... Oameni putini si grabiti, odihniti in mare masura dupa somnul de noapte, mai mult sau mai putin dornici de o noua zi de munca...

Ajunsa la scoala- o discutie ce parea interminabila, cu priviri fixe si intrucatva obositoare fix in ochii mei, cu o persoana surprinzator de inteligenta, si cu niste vederi mai mult decat deschise... In plus, mi-a confirmat faptul ca ar trebui ca din primavara sa ma apuc de ceva ce mi-am pus in minte chiar saptamana trecuta...

Sesiune de shopping, interminabila si ea, dar cumva trebuie sa fac timpul sa treaca... Si parca totusi n-as vrea... As vrea sa il intorc, sa culeg cateva clipe de trecut, sa le incropesc intr-o poveste de-o zi, si sa opresc timpul acolo, atunci...


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

De ce îmi vine să sparg televizorul când îl văd pe Berceanu

Itinerariul unei duminici de octombrie