14 Noiembrie 2008


Satula de toate noutatile care nu-mi spun nimic, sau aproape nimic- ca sa nu fiu chiar absurda, astept sa vina acea zi din saptamana, in care sa fac escapada catre vechi... Catre vechii oameni din viata mea, care nu se vor demoda niciodata, catre lucrurile pe care le consider inteligente de discutat, si locurile in care ne pierdem orele cu imensa placere...


Fara sa exagerez, am doar cativa oameni, care imi sunt alaturi si pe care stiu ca pot conta neconditionat, indiferent daca mi-e bine sau rau, daca am chef sa plang sau sa rad... Si azi, m-am bucurat sa stiu ca si cineva dintre acestia duce dorul tuturor momentelor frumoase pe care le-am trait impreuna, dar pe care le-am apreciat la adevarata valoare cam tarziu...


Nu e nimic mai frumos sa te pierzi pur si simplu, in timp si spatiu... Sa te simti din nou "ca pe vremuri", in perioada noastra de glorie... Pentru ca ceea ce e acum e doar o modalitate de imbatranire fortata a spiritului nostru- prin oboseala, prin banalitate...


De asta caut sa intineresc in fiecare saptamana- azi cu Ioa, maine cu Pitz Ralu si cu Pesi...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

De ce îmi vine să sparg televizorul când îl văd pe Berceanu

Itinerariul unei duminici de octombrie

Povestea fânului