De ce exista cosmarurile?


Azi-noapte am avut un vis pe cat de urat, pe-atat de ciudat... Se facea ca un grup de excursionisti, ce mai tarziu s-au dovedit a fi englezi, si care se plimbau prin fata blocului meu, au intrat in masina, si-au facut poze- pe ea, sub ea, in ea, la volan, etc, etc... Cand am coborat, umblasera prin cd-urile mele, ba chiar cotrobaisera prin torpedou si prin spatiile de depozitare de sub cotiera [unde in mod normal tin maruntisul pentru parcari:))]... S-au linistit ei cu pozele, au plecat foarte entuziasti (nu stiu de ce), si a venit un idiot cu o masina gri, un Renault cred, si mi-a mutat dintr-o miscare masina din loc... Nu mai pomenesc faptul ca mi-a strambat usa de la portbagaj, in vreme ce supercar-ul lui nu patise nimic...

M-am trezit... Broboane de sudoare pe frunte, eram rece, si inima imi batea ca un ceasornic de pe o cladire medievala- intr-un ritm sacadat, dar cu o putere pe care o simteam pana in varful talpilor... Prima reactie n-a fost sa ma uit pe geam, ci sa imi fac cruce... Afara se lumina, m-am intors pe partea cealalta si mi-am continuat, inca destul de speriata, somnul...


Acum cateva luni, m-am visat barbat, de vreo 70 de ani... Semanam cu Valentin Uritescu, actorul... Aveam si o sotie- faceam impreuna salata de ceva verdeturi in bucatarie... Ce-i veni, ce nu-i veni barbatului din mine, dar sotia mea se vazu nevoita sa lase in jos jaluzele ferestrelor bucatariei, ca sa nu fim priviti de vecini... M-am trezit, slava Domnului, inainte ca visul sa inainteze in ceva si mai neplacut decat faptul in sine de a ma vedea barbat... Bineinteles, cateva zile dupa, am trait un pic traumatizata, vrand-nevrand...


De ce toate astea? Nu stiu...

Imi place sa visez- lucruri frumoase... De exemplu, sa visez, cum am facut-o de nenumarate ori, ca mi-am cumparat un Hummer kaki... Sau ca ma bronzez pe o plaja hawaiiana, inconjurata de palmieri ce-mi tin de umbra, si de un pahar inalt, cu un cocktail in 3 culori...


Se spune ca visele sunt un fel de ecou al subconstientului nostru... Dar subconstientul meu nu se vrea sub nicio forma barbat, cu atat mai putin unul la o varsta atat de inaintata... Ca sa nu mai pun la socoteala visul in care mai erau cateva zile pana la propria-mi nunta... Cu cine? Asta nu mai stiu... Cert e ca voiam sa renunt- ceea ce-as face in mod sigur si-n viata reala...


Gata... Nu mai continuu, pentru ca incep sa-mi stric ziua cu toate porcariile astea nocturne... Ar putea cineva sa-mi raspunda la intrebare?

Comentarii

Talus a spus…
de ce cosmaruri? teama de viitor si teama de orice altceva.
Oana a spus…
@ Levente: Poate... Dar tind sa cred ca nu ma tem de nimic in viata...

Postări populare de pe acest blog

De ce îmi vine să sparg televizorul când îl văd pe Berceanu

Itinerariul unei duminici de octombrie

Povestea fânului