Sambata de stat acasa...


Au trecut nenumarate luni de cand n-am mai stat o sambata intreaga, acasa... In casa, totusi n-am stat, pentru ca am circulat, la shopping...

Nimic remarcabil pe "traseul" casa- Calea Bucuresti...

De cateva zile traiesc cu spaima ca vremea se va strica... Si desi sunt constienta ca suntem mai aproape de iarna, si ne tot indepartam de ceea ce a fost vara lui 2008, inca mai vreau soare si chef de plimbare... Dupa cum spuneam, in fiecare zi mi-e frica sa nu fie ultima frumoasa, sa nu urmeze saptamani intregi de vreme deprimanta, cu ploi si cer gri, intunecat...


Nu mi-am gasit locul azi, si nici pana la sfarsitul zilei n-o sa mi-l gasesc...


Preocupari de sambata seara...

Toader
Lipsa de preocupari
Incapatanare
Cel mai frumos
Dublura
Incapatanare
Aiurea
Agitatie
Aglomeratie
Sufocant
24
Mult
Puf
Femei
Noapte
Piatra
Gandesti
Maini
Asteptare

81
Excursie
An
Sarbatoare
Luni
6
Cuvant
Claxon
Aer
Sport
Galben
Plic
Gri
Ochi

Nu incercati sa reconstituiti o fraza, o poveste sau altceva din tot amalgamul acesta... Sunt doar cuvinte ce-mi vin in minte la ora asta... Sunt mai multe povesti... E o posibilitate, si un drum deja inchis, e o realitate trecuta si un vis viitor... Sunt culori si sunete, e un nume rostit si inca altele nespuse...
P.S. Tuturor ce poarta numele de Mihai, Mihaela, Gabriel, Gavril, Gabriela, sau alte derivate, va doresc "La Multi Ani!"...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

De ce îmi vine să sparg televizorul când îl văd pe Berceanu

Itinerariul unei duminici de octombrie