4 Septembrie 2008


Am avut ceva de furca atunci cand a trebuit sa scriu data de azi... Nu-mi vine sa cred ca mai sunt 3 luni din an, si totul, fie bun, fie rau, a trecut cu viteza luminii...
Imi place ca mai simtim umbre de vara, raze calde si parfum de iarba... Frunzele copacilor devin din ce in ce mai galbene, iar in "varful" padurii pe care o zaresc de pe fereastra camerei a aparut un copac rosu-aramiu... N-am spus niciodata ca toamna nu e frumoasa... Fiecare are farmecul ei, dar niciun anotimp nu reuseste sa-ti dea energia si cheful de viata sub soare cum o face vara... Mais alors, c'est fini...
In ultima vreme sunt sabotata, sau poate sunt eu paranoica... Ceea ce se voia a fi blogul de alaltaieri a fost distrus pentru totdeauna de "tipii cu netu' "...Pff... Apoi, marti,am inteles de ce Spike, din Tom & Jerry, tipa din toti rarunchii cand ii intrase un cui in talpa piciorului... Am patit-o si eu, am tipat si eu, insa n-a fost de-ajuns ca sa nu pot incalta pantofi cu tocuri la nunta de sambata... Uf, nunta- si asta ma streseaza- so many clothes, so many shoes, so many choices to make... Azi, timpul mi-a sabotat intalnirea cu Pesica- dar nu cred ca e ea asa de suparata de asta, de-abia petrece mai mult timp cu admiratorul... Lasa, Tania, tot eu sunt mai tare la capitolul p*****i, si F. al meu rupe tot, al tau e doar un birocrat plictisit... Bla, bla, love him anyway...
Nici nu mai stiu ce voiam sa scriu, pentru ca m-am afundat in tot soiul de alte chestii si personaje, dar nu ma pot abtine din aberatii...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

De ce îmi vine să sparg televizorul când îl văd pe Berceanu

Itinerariul unei duminici de octombrie