23 Septembrie 2008


In primul rand, La Multi Ani tatalui meu, care a mai adaugat inca un an la cei multi pe care ii are...
In al doilea rand, nici nu stiu de ce m-am trezit scriind, tocmai azi, care inafara aniversarii din "famelie" nu constituie nimic cu adevarat special... Alergatura de dimineata pana inspre amiaza, dintr-un colt intr-altul al orasului... Caldura placuta, desi tomnatica in puterea ei, soare zambitor, dar retinut...
In rest, zambete pana la urechi pe chipul meu... Cu manusile albe, a reusit sa faca minuni... Parca si magicienii folosesc asa ceva, nu-i asa? Demult nu mi-am simtit corpul si spiritul plutind prin aburi de extaz... Ba nu, mint... Nu e extaz, e dorinta de fericire...
Smiles, smiles, smiles, everywhere...
P.S. Nu ma bagati in seama.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

De ce îmi vine să sparg televizorul când îl văd pe Berceanu

Itinerariul unei duminici de octombrie