18 Septembrie 2008



Sunt prost dispusa...

Mai prost dispusa decat de obicei...
In mare parte, vremea poarta vina dispozitiei mele... Pe langa asta, faptul ca a venit timpul sa strang frumusel toate hainele de vara si sa le infund in dulap, daca imi este permisa expresia... Mi-e groaza... De frig, de culoarea deprimanta de afara... De faptul ca a nins pe Transfagarasan, desi de-abia am trecut de jumatatea lu Septembrie... Totul e ud si rece... Bate vantul si daca scoti nasul pe fereastra iti ingheata instantaneu, unde mai pui ca bate vantul de ai zice ca e iarna in toata regula...
Ma gandeam ca anul trecut, ultima sesiune de solar natural am facut-o la 1 Octombrie... Anul asta, nu mai e nicio sansa, oricat as incerca eu sa fiu de optimista...
As vrea sa intru in hibernare si sa ma trezesc la primavara, cand soarele ne va zambi de pe cer din nou, cand gazele vor zbura bazaitoare, cand nu va fi nevoie de haine groase si monotone...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

De ce îmi vine să sparg televizorul când îl văd pe Berceanu

Itinerariul unei duminici de octombrie