26 Septembrie 2008


Am o stare indescriptibila...
Nu mai am notiunea timpului- azi e luni, maine e vineri... Ce Dumnezeu, oare chiar am innebunit in astea 3 luni, in care n-am avut nicio activitate stabila???
Astia zic ca a inceput weekend-ul... Ciudat... Ar trebui ca lumea sa aiba pofta de viata, dar nu... Vremea ne impune o letargie- si-a spus ca au fost vreo 2 zile in care am vazut si noi Soarele sus pe cer, si am mai aruncat un pulover de pe noi, nu se mai poate- trebuie neaparat inca vreo luna de ploi plictisite, strazi ude, nori pana pe pamant si temperaturi de -10 grade... Incalzire globala, bla, bla, we know already... Intrebarea-cheie e "Unde e vara pe care meteorologii ne promiteau prin iulie ca va dura pana in octombrie?" ... Daca cineva o gaseste, spuneti-i sa ne mai trimita cateva grade cu+, pentru ca marii "experti" au anuntat deja lapovita si ninsoare la munte... Great- dupa ce totul e groaznic, zapada mai lipseste, lanturi antiderapante si sacul cu nisip dupa noi...
Nu mai vreau sa aud de frig- niciodata nu m-am saturat atat de repede de el...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

De ce îmi vine să sparg televizorul când îl văd pe Berceanu

Itinerariul unei duminici de octombrie