14 Iulie 2008


Zi de luni... Nici macar iarba nu creste... Dar lenea de peste weekend da...
Mama e in spital, am ramas doar cu un nebun de motan iubaret, imi urla toata casa in cap... Plistiseala, photoshooting cu Bubu, caldura mare, ce sa mai... Cand am iesit azi pe strada am crezut ca pic de pe picioare... Dar prefer 40 de grade decat sa port fular si cizme... Acum sunt si bronzata, am ce arata...
Am o discutie foarte interesanta... Despre una din categoriile de oameni pe care le detest, si anume cei care vor totul gratis in viata... Care prefera copiile in locul originalelor, care se zgarcesc cand e vorba chiar de propria lor viata, ce sa mai vorbim de-a altora... Care isi sacrifica confortul pentru a strange bani pentru terase de snobi... Acei oameni care, cum s-ar spune atat de nimerit in popor, ar fi in stare sa-si manance si de sub unghii... Suna oribil, dar asta e ocupatia lor... Pentru ce fac asta nu stiu... Ca sa ajunga, probabil, la capatul vietii, niste frustrati, care tot timpul au asteptat sa le pice para malaiata in gura lui Natafleata... Niste oameni care n-au depus eforturi insa si-au dorit efecte maxime, care i-au invidiat pe cei din jur cu rautate... Nu vor ajunge nimic altceva decat niste paria ai societatii, niste Hagi Tudose care nu au ajuns niciodata sa traiasca normal, fara sa se zgarceasca sau sa faca socoteli pe hartiuta inainte de a cumpara ceva sau de a se rasfata... Tipul asta de oameni predomina in domeniul culinar... Prefera sa manance E-uri din margarine (cea mai scarboasa si plina de colesterol chestie- n-am mancat si nici nu ma voi atinge vreodata), din supe la plic si alte tampenii, in loc sa consume, la acelasi cost, sau chiar mai convenabil, o mancare sanatoasa, din peste, legume sau alte papa bune... Numai am pomenit de supa la plic si deja am noduri in stomac...
Da, cam astia ar fi oamenii nostri... Dar in fond si la urma urmei, trebuie sa fim constienti in fiecare clipa ca avem o singura viata... Daca am avea vreo 5, ne-am permite sa traim una in mizerie, una in saracie, alta in avaritie si tot asa... Dar cum ea e doar una, trebuie sa ne-o construim in asa fel incat sa traim bine, sa avem tot ce ne trebuie, cine trebuie, si cum trebuie... Sa nu stam sa ne analizam placerile ci doar sa le satisfacem...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

De ce îmi vine să sparg televizorul când îl văd pe Berceanu

Itinerariul unei duminici de octombrie