Trafic de copii, palate ţigăneşti, sau cum am ajuns de râsul UK-ului

Deschid, ca în fiecare dimineaţă, pagina online a Daily Mail. Ce-mi este dat să văd, scris cu litere de-o şchioapă? "Police raid on 'gipsy palaces' of Romania smashes the 'Fagin' traffic gang sending child thieves to Britain". Deschid articolul cu pricina, citesc, citesc, citesc... în josul paginii văd poza unui palat ţigănesc. 

  Descrierea pozei sună cam aşa: "Profits from child trafficking in Romania are being used to build 'gipsy palaces' such as this one".
  Articolul se încheie maiestuos, cu precizarea că "Traffickers begun targeting the UK when Eastern European countries including Romania and Bulgaria joined the EU."

   Now, put yourselves in the shoes of a British. N-aţi ajuns să vizitaţi România, dar citiţi un astfel de articol. Cum aţi privi ţărişoara asta est-europeană, şi ce anume v-ar mai putea determina să-i călcaţi pământul? Ministresa Elena Udrea, cu ale sale programe turistice nemaipomenite? Nici gând, vă zic eu.




Comentarii

Postări populare de pe acest blog

De ce îmi vine să sparg televizorul când îl văd pe Berceanu

Itinerariul unei duminici de octombrie