Precizările de rigoare, pentru un Paşte fericit :)

  
  Cozonaci copţi ieri. Pasca de asemenea.
  Vopsit ouă. Roşii, verzi, albastre, şi câteva mov :D.
   Drob, sarmale, trei soiuri de ciorbă (din care eu nu mănânc), salate, sosuri, garnituri, prăjituri, şi altele (memoria mă lasăăă!). 
  Curăţenie (doar un luciu de suprafaţă, curăţenia de primăvară fiind încheiată la începutul săptămânii), schimbat faţa de masă din bucătărie cu una verde cu mere albe. Merge perfect cu perdeaua genială, tot verde, cu pătrăţele albe şi vernil. Dacă vreţi, găsiţi la Ikea. 
  Agaţat ouă colorate pe crenguţele înmugurite, care aşteaptă cuminţi într-o vază, de câteva zile. 
  Sunat oameni importanţi, e-mail-uit oameni la fel de importanţi, nu trimitem sms-uri că nu e frumos.
  Băut cafea, mâncat o felie de cozonac cu nucă. Superb de delicios (dacă-mi este permisă exprimarea) mai ales că şi eu mi-am adus contribuţia.
  Relaxat cu o baie, îmbrăcat pijamale, înfăşurat în şalul mov croşetat. Aştept de câteva ore momentul, mai ales că pe toată durata zilei mi-a fost rău de n-am mai putut. Să fi fost agitaţia, să fi fost vremea, n-am idee.

   Dragilor, diseară e Învierea. Eu nu promit că ajung, mai ales că n-aş vrea să mă îmbolnăvesc de la aerul rece de noapte. Eu am mers ieri seară, la Prohod. Şi mi-am exersat corzile vocale, da. Dacă voi participaţi, luaţi Lumină şi pentru mine, chiar vă rog. Mi-o transmiteţi prin telepatie.
  Vorba lungă, sărăcia omului. Esenţa a ceea ce voiam să vă spun e că vă doresc Paşte Fericit, să fiţi cu toţii sănătoşi şi voioşi, un Iepuraş aşa cum vi-l doriţi de darnic, şi multă armonie în vieţile voastre.
  
Ah, şi nu uitaţi: încercaţi să fiţi un cadou cât mai frumos pentru cei pe care îi iubiţi!



Comentarii

MunteanUK a spus…
degeaba toate pregatirile de suprafata, dc nu ne-am curatat si in interior...

http://www.razbointrucuvant.ro/2008/09/22/cel-care-isi-iubeste-viata-sa-o-va-pierde/

...asa incat sa puteam fi, cua devarat,. 'un cadou' pt cei din jur!

Postări populare de pe acest blog

De ce îmi vine să sparg televizorul când îl văd pe Berceanu

Itinerariul unei duminici de octombrie