Start de săptămână ratat

  
  Sunt deja obişnuită cu începerea săptămânii pe la jumătate. Deh, îmi ia mult să-mi revin din atmosfera leneşă de weekend.
  Lunea asta dau vina pe vreme, în primul rând, şi pe săptămâna de vacanţă, sau "concediu", cum i-ar spune unii, în al doilea rând. A fost frumos săptămâna trecută- Paşte, aniversare, shopping-uri, cozonaci, ş.a.

  Dimineaţă, când i-am zâmbit Soarelui mi-am spus că am energie, că pot trece şi de lunea asta, că pot face ceea ce mi-am propus. Nonsense! Nici măcar n-am ajuns cu Bubu la veterinar, aşa de grumpy şi not willing to see the world am fost. 
  Patul a fost şi va rămâne cel mai bun prieten al meu. Doar azi. Din când în când, nu strică şi câte-o zi din asta, chit că ai remuşcări după...

   Şi, dacă tot avem oră de leneveală ascultăm şi o melodie, ca să fie setul întreg.


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

De ce îmi vine să sparg televizorul când îl văd pe Berceanu

Itinerariul unei duminici de octombrie