APRILIE !

  Martie, prima lună a mult râvnitei primăveri, a plecat ieri. Dar au rămas în urma ei narcise proaspăt înflorite, iarbă mai verde decât... iarba, arbuşti înmuguriţi, magnolii ale căror boboci de-abia aşteaptă să explodeze, şi căldura. Căldura asta blândă şi sfioasă, de primăvară.


Dintre lunile de primavară, pe care o iubesc pe de-a-ntregul, aprilie e febleţea mea. E luna mea, e luna în care m-am născut, luna în care ploile devin calde, iar vântul scutură moţureii mestecenilor. 
Aprilie n-ar trebui definit, ci trăit, pentru că mie îmi pare una dintre cele mai frumoase luni ale anului, alături de iulie şi septembrie. Dar, dacă aprilie ar trebui sintetizat într-o frază, cred că, de departe cea mai nimerită ar fi cea scrisă de poetul Thomas Tusser- "Sweet April showers do spring May flowers.".

  V-am spus asta ca să nu vă supăraţi din cauza ploii de azi.:)



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

De ce îmi vine să sparg televizorul când îl văd pe Berceanu

Itinerariul unei duminici de octombrie

Povestea fânului