Ca să vă distrag atenţia...

 ... de la vremea urâtă de afară, iată ce-am găsit frumos:


Struguraşi. Ştiu, au altă denumire (oficială), dar de când eram mică aşa le-am pus numele.

  
  Narcisă bătută. Nu, nu am molestat-o în niciun fel. Se numeşte aşa pentru că are mult mai multe petale:).


  Uitaţi-vă bine. Până la toamnă, florile astea nespus de frumoase se vor transforma în... mere!


Cine-a spus că doar noi, oamenii, suntem dornici să ieşim în natură?

PS. Dacă am reuşit să vă fac să uitaţi de mohoreala de afară pentru 2 minute, înseamnă că scopul meu a fost atins. Zi uşoară, dragilor! :)


Comentarii

MunteanUK a spus…
S U P E R B ! ! !

toata aprecierea pt imagini de la cienva care nu se poate numi fotograf, ci numai 'fotoholic' :-)

http://munteanuk.blogspot.com/2010/04/din-raidurile-mele-prin-inima-scotiei.html

Postări populare de pe acest blog

De ce îmi vine să sparg televizorul când îl văd pe Berceanu

Itinerariul unei duminici de octombrie