Lecţie de relaxare

Mă trezesc de dimineaţă devreme, ca să ajung departe. Adică acasă.

Bucurie mare. Au înflorit narcisele din grădină. Săptămâna trecută erau doar 19 boboci. Da, i-am şi numărat.

Mă aşez pe-o băncuţă şi admir una dintre cele trei sălcii plantate de mama săptămâna trecută. Mugurii de-un verde crud au explodat deja, semn că s-au prins.

Toooopoooraşi! De când mă ştiu iubesc floricelele astea, iar anul ăsta parcă sunt mai multe decât am văzut vreodată.
Cu tata pe domenii. Admiraţi-ne doar pe noi, nu şi pe hainele noastre.

Prima şi singura floarea-Paştelui văzută anul ăsta. Mi-a fost milă să o rup. Săptămâna viitoare promit să mai caut.

La întoarcere, oprire obligatorie la izvor, pentru apă rece şi proaspătă de munte.

Comentarii

Vilhelm man a spus…
Mi-ai deschis apetitul de drumetii!
Frumoase locuri!
CAZACU GHEORGHE a spus…
Frumos Frumos Enorm, cand Vad asa ceva mi se face Dor de Tara , Si Locurile noastre din Tara Sunt Mai mult Frumoase Ca orisice Din Lume , Pamantul ne atrage . Domnul Sa va Ajute , Sa ne mai postati Ceva, despre tara Si , Frumusetea Acestui Teritoriul ....

Postări populare de pe acest blog

De ce îmi vine să sparg televizorul când îl văd pe Berceanu

Itinerariul unei duminici de octombrie