De Paşte


Am observat încă de ieri, pe diverse bloguri, că lumea a urat deja cititorilor "Paşte Fericit". Eu sunt mereu cu un pas înainte, sau înapoi de restul lumii, aşa că am preferat să amân toată tevatura de Paşte pentru azi.

Vă recomand să nu ieşiţi pe stradă. Nu azi, dacă vreţi să petreceţi Paştele fără nervi şi zâmbitori. Am ieşit eu ieri, un pic mai mult, şi tot ce pot spune e HAOS... Se citeşte pe feţele oamenilor ce merg pe stradă, în pas alergător, către alimentara de cartier, de frică să nu vină cumva Iepuraşul cu foametea pe post de cadou. În trafic, în oraş, sau în afara lui, nu mai încape discuţie- nimeni n-are răbdare, cu toţii se înghesuie în parcări, se claxonează, se, se, se...!
Să aveţi grijă cu mâncarea- ouă, cozonaci, drob, sarmale, prăjiturele. Ştiu că sunt cu toatele foooarte bune, dar încercaţi să nu ajungeţi o povară în spinarea bieţilor medici de la Urgenţă.
Rostiţi la miezul nopţii "Hristos a Înviat!" şi ciocniţi un ou roşu.
Bucuraţi-vă de soarele ce presimt că va încununa următoarele trei zile de sărbătoare, de miresmele tuturor pomişorilor ce-au înflorit, şi încercaţi să le faceţi celor din jurul vostru sărbătoarea mai frumoasă.

Va doresc să aveţi un Paşte binecuvântat, cu lumină în suflete, şi un Iepuraş darnic, care să vă dăruiască tot ce visaţi!

Comentarii

flavius a spus…
Sarbatori Fericite, împreună cu Lumina gîndurilor bune, alături de toţi cei dragi!
Oana a spus…
@ Flavius: Iti multumesc pentru gandurile frumoase. La randul meu iti doresc si eu un Paste binecuvantat!

Postări populare de pe acest blog

De ce îmi vine să sparg televizorul când îl văd pe Berceanu

Itinerariul unei duminici de octombrie