Miam, miam!


M-am trezit mult mai târziu decât obişnuiesc, dar cu un zâmbet larg pe mutriţă.
Am visat că mi-am deschis o super cofetărie,
candy shop, sau cum vreţi voi să o mai numiţi. Arăta superb, tot mobilierul în combinaţia alb-argintiu-roşu, pereţi alb-perlat... Ah, iar cu dish washing-ul se ocupa Pamela Anderson (de unde şi până unde, habar n-am). Ca o şefă ce eram, am fost servită de asociatul meu cu o prăjiturică cu cremă de lapte, ce aducea întrucâtva cu cea de la Kinder, doar că era muuult mai bună. Bineînţeles că de-a dreapta mea şedea Pesica, şi ea mare devoratoare de bunătăţuri cu multă cremă şi gust fin.

Dream over.

Comentarii

Marius Ola a spus…
foarte bună imainaţia ta
Oana a spus…
@ Marius: Câteodată mă minunez şi eu:))

Postări populare de pe acest blog

De ce îmi vine să sparg televizorul când îl văd pe Berceanu

Itinerariul unei duminici de octombrie