Puncte

  •  Azi mi-am petrecut ziua, toată ziua, în pat. Mă dor genunchii, în special cel drept, care tot îmi sare (deh, bătrâneţile), ma doare spatele, m-am trezit de cu dimineaţă cu o durere în ceafă, dar, din fericire, a trecut repede. 
  •  Cu tot statul între perne şi cu patura trasă până la ochi, n-am reuşit să dorm decât jumătate de oră. Vecinii mei au splendidul talent de a găuri pereţi şi a bate ţevi intocmai la orele amiezii, când vrea şi omul să se odihnească. Deh, nu toţi îşi petrec timpul stând...
  •  Nu mai suport ploaia. Nu se întrezăreşte nici măcar un centimentru pătrat de cer, de lumină, de speranţă de soare. Cred că ploaia şi umezeala îmi cauzează durerile astea groaznice şi indispoziţia.
  •  Mă bucur că ieri am făcut o faptă bună pentru o persoană pe care o iubesc. Mă bucur că a ieşit lecţia de franceză:D.
  •  Până vineri trebuie să găsesc şi să cumpăr o floare frumoasă. În ghiveci, pentru ca nu sunt o fană a celor tăiate. 
  •   Trebuie să merg la teatru. Am făcut o pauză de vreo lună, şi deja simt că nu mă simt bine. Avem de ales între două piese: "Butoiul cu pulbere" sau "D'ale Carnavalului". Promit şi o mini-cronică PrinBraşov:).
  •  Vreau la Operă, dar mă îndoiesc că mai am timp şi pentru aşa ceva. 
  •  Mâine dimineaţă plec la Bucureşti. Sau La Mitici, cum i-ar spune unii. Iar. De data asta, mă rog să plec de-acolo întreagă, pentru că ştiţi voi- miting-uri, proteste, sindicalişti turaţi...
  •  În următoarele ore vreau să-mi ocup timpul cofetărind nişte cornuleţe. Cu gem de mere:D.

Comentarii

De la "D'ale Carnavalului" o să ieşi cu crampe la stomac din cauza râsului. La "Butoiul cu pulbere" îmi propun şi eu să ajung.
Andrei a spus…
„Butoiul cu pulbere” e mai actuală. Dacă îți place genul, e numai bună. A, și se înjură pe ici, pe colo, asta așa, să nu zici că nu te-am avertizat. Se înjură, dar se înjură cu stil.

Acum să nu crezi că asta e chintesența piesei, dar nu vreau nici să bag spoilere, că ideea e să mergi s-o vezi.
Oana a spus…
Răzvan, Caragiale e unul din cei mai buni prieteni ai mei, atunci când mă aflu într-o pasă proastă:))

Andrei, am văzut ce era mai rău în materie de înjurături teatrale în cadrul piesei "Colonelul şi păsările". Înjurături multe, acting-uri perverse, şi totuşi, o piesă excepţională:D.

Merci amândurora de sugestii:)

Postări populare de pe acest blog

De ce îmi vine să sparg televizorul când îl văd pe Berceanu

Itinerariul unei duminici de octombrie

Povestea fânului