Ministrul Şeitan a îmbulinat-o!

  Deşi se află deocamdată în proces de autorizare la Primăria Capitalei, o grevă a mămicilor nemulţumite de micşorarea indemnizaţiei de creştere a copiilor va avea loc luni, în faţa Ministerului Muncii. 
  Ce-i atât de inedit la micul protest? Mămicile vor veni dotate cu scutece folosite!

PS. Dacă tot vreţi să protestaţi cu scutece folosite, mergeţi la Cotroceni, pentru că lui Băse îi plac pamperşii.

PS2. Îmi pare rău să vă contrazic, "mămicilor", dar la partea cu scăderea natalităţii în urma diminuării indemnizaţiilor n-aveţi deloc dreptate. În fiecare zi văd o mulţime de gravide, ba mai mult, mi se pare că toată lumea, mai ales de când cu criza, toarnă copii. Principiul familial dedus: "Nevastă, n-avem bani de ieşit în oraş, stăm în pat şi procreem!".

PS3. Când m-am născut eu, maman n-a avut nici concediu post-natal de 2 ani, nici indemnizaţie de la stat, nici lapte praf gratis, nici eu n-am avut alocaţie până pe la vreo 5 ani. Şi, cu toate astea, am ajuns la minunata vârstă de 21 de ani.



Comentarii

neK a spus…
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

Postări populare de pe acest blog

De ce îmi vine să sparg televizorul când îl văd pe Berceanu

Itinerariul unei duminici de octombrie