Îmi zic...

  ...că nu poate fi decât extrem de interesant să aflu despre sine-mi că sunt atât de infatuată încât văd oameni cunoscuţi pe stradă, de la distanţă, însă având ochelarii de soare pe nas, mă fac că nu îi observ.
  
  Hai să vă zic nişte mici bârfe, că tot vă plac aşa de mult: n-aveam nici ochelari de soare atunci, că era înnorat afară, şi nu-s deloc genul de snoabă care să-şi poarte shades-urile pe ploaie sau noapte; nu v-am văzut- 'oi avea eu atenţie distributivă, dar, din fericire, n-am un ochi la făină şi unul la slănină, ca să pot vedea şi pe trotuarul opus, atunci când mă deplasez în compania cuiva, căruia trebuie să-i acord şi atenţie, pe stradă; oamenii care scot pe gură cele mai mari inepţii sunt cei cu care, poate, ţi-ai împărţit şi mâncarea.

Acum, spor la bârfă ;)!
PS. Vă trimit şi nişte seminţe?

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

De ce îmi vine să sparg televizorul când îl văd pe Berceanu

Itinerariul unei duminici de octombrie