Băsescu taie salariile şi spânzură pensiile

   Trecând peste faptul că s-a băgat cu bocancii unde nu-i prea fierbe oala cu atribuţii, şi a primit delegaţia FMI la Cotroceni, ca să negocieze ce radem, de la cine şi cum, Băse s-a trezit în mijlocul unei conferinţe de presă speciale. Conferinţă în care a anunţat senin, cu zâmbetul lui tâmp atât de tipic, faptul că salariile bugetarilor vor scădea cu 25 de procente, pensiile vor fi şi ele cu 15% mai mici, alte scăderi aplicându-se şi ajutoarelor de şomaj şi subvenţiilor.
  
  Mai pe limba noastră, un funcţionăraş va rămâne fară un sfert din salariul de, să zicem, 800 RON; pensionara de prin nu-ştiu-ce judeţ, care are pensie de 1 RON va primi de la 1 iunie 85 de bani... şomerii cei mulţi se vor trezi că toţi banii pe care i-au plătit conştiincios la fondul de şomaj în vremurile bune în care erau angajaţi au fost un pic degeaba, iar agricultorii vor veni cu mic, cu mare, cu berbeci, vaci şi zburătoare, în faţa Ministerului Agriculturii, ca să protesteze cu privire la micşorarea unor subvenţii pe care oricum nu le-au văzut. Doar că, de data asta, Băse nu îi va mai putea linişti, aşa cum a făcut în urmă cu câteva luni.

Şi acum, îmi revine onoarea de a vă întreba: am avut sau nu dreptate atunci când am scris asta?

Comentarii

neK a spus…
Si pe cine vroiai presedinte pe? Iliescu,ma scuzi Geoana?
Sti? Unii sunt speriati de povestile bunicilor cu balaurul Ceausescu si ne gandim logic(zic eu) de ce as vota cu omul care la pupat in cur pe Ceausescu timp de nu stiu cati ani, iar mai apoi cand a vazut ca lumea se revolta, sa-l muste de cur, chiar curul care cu cateva luni inainte il lingea.

Pai eu unul nu vreau pupincuristi la conducere.
Nu vreau papagali care sa-si faca reclame pe propriile posturi.
Nu vreau cumunisti la conducere...imi e frica de bau-bau.

Prefer sa fie securist, cum este catalogat Base, decat comunist cum este intreg partidul PSD !
Oana a spus…
Am zis eu cumva, cândva, că PSD-ul e Raiul pe Pământ?!
neK a spus…
Pai a ramas lupta intre PSD si PD-L , eu unul am votat PNL... (Geoana / Basescu / Crin)

Am ramas pe dreapta, cei de stanga nu-i suport.

Postări populare de pe acest blog

De ce îmi vine să sparg televizorul când îl văd pe Berceanu

Itinerariul unei duminici de octombrie