Specimen uman care merită împuşcat

  Fără îndoială că v-am mai povestit despre preaiubita mea vecină, manelara de la 4. Da, cea cu muzica dată atât de tare încât îţi zdrăngăne creierii. Mă rog, termenul de muzică e generic. La ea, muzică înseamnă zgomot- manele, house care-ţi sparge timpanele, muzichii de nuntă- astea aşa, ca să puteţi încropi un portret imaginar al personajului.

  Acum vreo oră şi jumătate, a început. Să se dea în stambă cu a ei muzică dată la maxim. Aceeaşi "melodie" de o oră şi jumătate. Acelaşi beat obositor de stresant şi apăsător pentru orice ureche, de O ORĂ ŞI JUMĂTATE. Toţi pereţii vibrează, capul începe să mă doară, mi-am făcut o cafea- cana dansează pe birou, intenţionez să mă duc la ea. Problema e că, de mă voi duce, nu-i va fi bine. 

Mai aştept jumătate de oră. Dacă nu se linişteşte, şi presimt că nu se va linişti, dau telefoane unor amici din Poliţie.

Luni plăcută şi vouă!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

De ce îmi vine să sparg televizorul când îl văd pe Berceanu

Itinerariul unei duminici de octombrie