Alt DOR...


Am avut doua discutii, una acum 5 minute si una saptamana trecuta, in care spuneam ca mi-e dor... N-as putea sa definesc exact pentru ce anume... De obicei am sentimentul asta seara... Interesant e ca nu-mi lipseste o fiinta anume, poate doar Max... E vorba de un sentiment anume, poate de nepasare... Uneori e un miros, un parfum, specific unui loc drag, pe care il vizitez mai rar decat mi-as dori...Doua exemple ar fi Pitestiul si Viena, desi nu au nimic de-a face unul cu altul... Mi-e dor de locurile prin care umblam vara trecuta, ulicioarele stramte ale Dobarlaului, mirosul de soc inflorit si gustul sucului de soc... Mi-e dor de diminetile in care ma trezeam acolo, auzeam vacile trecand pe drum, si ma speriam ca au intrat in curte... Spalatul cu apa rece ca gheata, faptul ca nu raceam, nu scartaiam si cel mai important nu mi se umflau amigdalele din cauza asta... Sutele de poze facute intr-o zi, soarele pe care il absorbeam stand pe sezlong, lungile suete cu Alec, pe toate temele posibile... Iarba curata, si spalatul portii de praful starnit de bestiile automobiliste... Paine prajita dimineata si 3 in 1 cu apa carata de la fantana cu cumpana...

Toate par atat de indepartate...

De azi, mai e o luna si inceputul sfarsitului va debuta...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

De ce îmi vine să sparg televizorul când îl văd pe Berceanu

Itinerariul unei duminici de octombrie

Povestea fânului