29 Mai 2008

Joi... Zi de stat acasa, de invatat... De fapt, am petrecut-o doar in masura de 60% invatand... In rest, m-am gandit la ultima saptamana... La urmatoarele 3 saptamani... Totul se apropie cu o viteza uimitoare ("Bai copii, voi va dati seama?")... Singurul lucru despre care pot sa afirm ca merge excelent e rochia mea pentru banchet... Si perioada mea "depresiva" ar putea fi pe terminate, asta bineinteles daca ma mai chinui inca un pic... Daca am inceput iar sa scriu, inseamna ca nu ma vad totul atat de gri... Acum se apropie de mov... Astept sa redevina totul roz, asa cum credeam eu lumea... Asa cum m-am mintit, si cum m-au mintit...

Nu ma bagati in seama... cred ca tocmai am mintit in legatura cu ceva...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

De ce îmi vine să sparg televizorul când îl văd pe Berceanu

Itinerariul unei duminici de octombrie