31 Mai 2008




6:00 pm... Plictiseala incinsa de soare... Nici nu vreau sa ma uit afara... Prea mare e toropeala... La fel de mare e si lenea mea...
Dupa ce am (re)studiat Eminescu, am baut o cafea mult prea fierbinte pentru vremea asta... Si, am inceput sa sterg poze din camera... Am dat peste o poza facuta acum vreo luna, de care, neintentionat, am uitat pentru ca nu prezenta un interes estetic deosebit... Interesant cum a reusit sa dea peste cap tot... Tot ce am incercat azi (iar) sa explic, sa ma (auto)conving... Am concluzionat, fara niciun adaos de bunavointa, ca nepasarea e doar o masca, si nu doar a mea, ci si a altora... Poate va veni si ziua in care carnavalul se va sfarsi...
P.S. Aseara, intr-o conversatie, mi s-a spus ca sunt mult prea "decoltata", adica ma expun, nu va ganditi la prostii, aici pe blog...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

De ce îmi vine să sparg televizorul când îl văd pe Berceanu

Itinerariul unei duminici de octombrie