30 Mai 2008


Azi noapte, inainte de a adormi, aveam clar in minte ce voi scrie azi aici... Voua nu va face placere sa analizati lucrurile de peste zi si sa faceti mini-planuri pentru ziua ce urmeaza in linistea noptii?
Dar cum nimic, nici macar gandurile mele, nu mai e ordonat in viata mea, sunt nevoita sa aberez pe loc... Aceeasi melodie pe care o ascult de cateva zile, in nestire, in (ne)speranta ca... In lipsa de alte preocupari, am vizionat (si azi...) filmul la care ma uit inca din anii de gradinita... Si a avut loc o impacare... Inceputa prin:
"Can I have my heart back ?"
Sec, ati putea spune, dar pe moment mi s-a parut fraza pe care oricare din noi si-ar dori sa o auda in unele imprejurari din viata...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

De ce îmi vine să sparg televizorul când îl văd pe Berceanu

Itinerariul unei duminici de octombrie