18 Mai 2008


E 3:40 dimineata...Un trafic supeeerb, asfaltari, aplicare de marcaje, chiar daca peste asfaltul distrus, doesn't matter anyway...
Vorba cuiva: party-ul vietii... Eh, am trecut cu bine si peste asta... Sunt si mai multumita cu ceea ce sunt si am...Am observat indelung profilul diferitilor indivizi ce s-au perindat prin jurul meu... Sunt mandra ca nu dansez Jaga Jaga si Am Fata de Gigolo, sau cum s-or mai fi numind... Ca nu port haine luate de pe pitzipoanca.org, gen fuste pana la fund, camasi de satin (la o adica, ar merge si o bluza de pijama), pantofi(a.k.a sosoni, opinci, trocadei) penibili, suvite de toate culorile vantului turbat in podoaba-mi capilara, ca nu beau si in special nu ma cred cool in stare de ebrietate, ca nu privesc fiintele de sex opus ca o hiena infometata... Ca nu ma afisez cu masculi(desi nu sunt sigura in privinta genului/sexului precis) cu tricouri mulate, cu dungi, vulturi planand, si suvite multicolore+creasta...Ca nu am nevoie de GL sau S8 pentru a ma simti impunatoare, sau de Ballantine's sa ma bucur de viata... Ca stiu sa imi impun si sa impun limite...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

De ce îmi vine să sparg televizorul când îl văd pe Berceanu

Itinerariul unei duminici de octombrie