1 Mai Proletar Editia 2008




Interesanta zi... Dupa vechi obiceiuri, poporul se indreapta cu trotineta/ bicicleta/masina/ CFR catre mirifica Mare Neagra...


Nu si eu...Dupa un somn neintors, dimineata debutata cu 3 muscaturi de la iubirea vietii mele (era vorba de Bubu, nu va faceti sperante), am iesit la o promenada de shopping...O data iesita in strada- SOC: oameni de-i numarai pe degete, un trafic lejer, cum n-am mai pomenit de ceva timp...Se pare ca toata lumea a mers la gratar (asta daca nu i-au alungat ursii pe parcurs)...


O dupa-amiaza cu un sfert de ora de somn, distrus de soneria defecta a Taniei...In drum spre Pesi...Taximetristi sociabili:"Ne uda?"


Un lovable ChinChi, variante de BAC, cozonac, soare, Family Guy si implicit Tooth Fairy...Cat pe ce sa innoptez acolo...Nu doar inimile sunt inchise, ci si portile...Taxi, manele in surdina......Home, sweeeet home...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

De ce îmi vine să sparg televizorul când îl văd pe Berceanu

Itinerariul unei duminici de octombrie