Post în fugă

Vă zic de la bun început că scriu "în deplasare". Acasă nu mai am net, de pe telefon n-o să am în veci răbdarea necesară ca să postez o bloguială de Doamne-ajută, aşadar, scriu câteva rânduri ca să vă promit că revin. Atunci când o să le revină bunul simţ şi celor de la eRDeeS, Internet providerii mei.
A fost o duminică superbă, în care-am vizitat locuri noi, am revăzut peisaje dragi, şi am făcut, din nou, o căruţă de poze frumoase, de toamnă.

Aşadar, scuzaţi rândurile fără diacritice- promit să rezolv problema imediat ce netul îmi va permite- şiii, ce să vă mai zic, să aveţi o duminică însorită în continuare, pe care s-o petreceţi numai alături de oameni frumoşi.

Update: Promisiunea-i promisiune. Am îndreptat problema diacriticelor, acum ne (re)apucăm de blogăreală.



Comentarii

Marius Ola a spus…
Se pune dacă stau doar eu cu mine. Nu sunt eu din cale afară de frumos, dar am şi eu părţile mele bune... O duminică însorită îţi doresc şi eu:)
flavius a spus…
servus...
ahhh RDS-ul... :) Cred că ar trebui să le bloguim o petiţie ;)
toate cele bune!
viatafaraCET a spus…
Salut,
avem nevoie de ajutor, trimite-ne email la viatafaracet@gmail.com si iti spunem despre ce e vorba! ;)
Mai multe pe http://viatafaracet.wordpress.com
Oana a spus…
@ Marius: Priveşte lumea dintr-o perspectivă pozitivă- s-ar putea să te surprindă numărul oamenilor buni şi frumoşi din juru-ţi:)
@ Flavius: Nici acum nu funcţionează:|.Dacă mă înfurie, mâine dimineaţă mă înfiinţez la OJPC. Cineva, cumva, trebuie să le vină de hac.

Postări populare de pe acest blog

De ce îmi vine să sparg televizorul când îl văd pe Berceanu

Itinerariul unei duminici de octombrie