De prin urbe...

Mă gândeam zilele trecute, că, teoretic, repet, doar teoretic, ar trebui să fim cei mai fericiţi oameni. Avem nişte artere asfaltate mai ceva ca la Paris, de-ţi vine să te dai pe patru roţi cât e ziulica de lungă. Plus că avem atâtea, şi atâtea, şi atâtea... sensuri giratorii prin oraş, încât ne învârtim până ameţim... sau mă rog, prindem aripi.

Practic... nu suntem. Uite ce mai pot face sensurile giratorii, în afara bălmăjirii traficului.
Apropo de încurcat şi descurcat, propun ca la 200 de metri înaintea fiecărui giratoriu (nu că ar fi atâţia metri între două giratorii, dar...) să se monteze un soi de ghid de utilizare. Că eu, una, m-am săturat de gibonii care circulă în giratorii dând prioritate de dreapta.

Comentarii

Anonim a spus…
Daca pentru un giratoriu cu 2-3 benzi ne incurcam, ia sa vedeti unde au ajuns altii cu giratoriile. Probabil noua la astea ne trebuie harta. Culmea astia il mai numesc si Magic Roundabout...

http://wikimapia.org/#lat=51.5628204&lon=-1.7713925&z=19&l=0&m=b

http://en.wikipedia.org/wiki/Magic_Roundabout_%28Swindon%29
Oana a spus…
Anonimule, n-ar fi rău ca harta asta să ajungă la domn' primar:)) Cred că în câteva luni, maaaxim un an, am avea şi noi un astfel de specimen rutier, poate chiar mai întortocheat;)

Postări populare de pe acest blog

De ce îmi vine să sparg televizorul când îl văd pe Berceanu

Itinerariul unei duminici de octombrie