Alexandra Nechita

Ţin minte, de când eram mai mică, reportajele despre descoperirea talentului ei, vernisaje, şi tablouri vândute pentru sume exorbitante.

Astăzi, după somnul de amiază, butonam telecomanda, temându-mă, ca în fiecare zi, să nu dau din nou de tot soiul de vedete de plastic, blonde a' lu şi a lu', sau cântăreţe cu o voce mai neplăcută auzului decât un răget de măgar. Însă, surpriză, la Happy Hour am găsit-o pe Alexandra. Mai frumoasă decât o ştiam de copil, deschisă, de o modestie aproape nemaivazută printre atâtea fiţe mioritice, fără ifose gen "Stai aşa, să-mi pun Vertu-ul pe masă (să vadă duşmanii că am)!", fără acid hialuronic în buze, sau sărmăluţe în cap.
Stă în Beverly Hills şi poate fi aşa. Ale noastre vedete de carton stau prin Ferentari sau Dristor, şi sunt... ştim noi cum.

În cazul Alexandrei, subscriu campaniei ProTV, "Jos pălăria!".





Update: Am găsit un interviu recent cu ea, aici.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

De ce îmi vine să sparg televizorul când îl văd pe Berceanu

Itinerariul unei duminici de octombrie