400

Adineauri mi-am aruncat privirea înspre arhiva posturilor de pe blog, şi, chiar de nu sunt un geniu într-ale matematicii, am observat că numărul celor de pe anul trecut, împreună cu cele de până acum, din anul curent, însumează 400.

Aşadar, împlinim (spun "împlinim" pentru că nu e doar o reuşită a mea, ci a voastră, celor ce aţi rezistat atâta vreme citindu-mă) 400 de textuleţe. Fericite, furioase, amuzante, cu poze, cu muzici alese, cu zâmbete, şi niciodată cu lacrimi. 400 de inşiruiri (reuşite, sau nu, asta doar voi o puteţi spune) de litere, cuvinte, şi rânduri. 400 de posturi în care am fost gura de aer proaspăt a unora, şi, mai recent, junghiul din coasta altora. Asta nu înseamnă nimic rău, ba dimpotrivă, o dualitate necesară.

Nu-mi rămâne decât să vă mulţumesc, şi să mă entuziasmez gândindu-mă cum va fi atunci când blogul va cuprinde 4000 de posturi:).

PS. Îmi revine cinstea să fac, atât mie, cât şi vouă, un mic cadou muzical, drept răsplată pentru fidelitatea afişată.




Comentarii

Postări populare de pe acest blog

De ce îmi vine să sparg televizorul când îl văd pe Berceanu

Itinerariul unei duminici de octombrie