Vizită la Palat - ep. 4


  19 metri înălţime. Vă amintiţi cu siguranţă ultima dezbatere pre-electorală, din decembrie anul trecut. Ei bine, în această sală a avut loc.

   
  Scuzaţi tremuriciul, fiţi mai bine atenţi la detalii.
   
  
  Baza unei coloane. Marmură albă sculptată impecabil, ce susţine 19 metri.


Să mai spună cineva că estetica şi simetria le lipseau comuniştilor. Priviţi aici lecţie de urbanistică.


  În balconul în care dă sala cea mare, şi din care aţi putut admira mai sus Splaiul Unirii, am întâlnit nişte domnişori care au atras atenţia nu doar prin uniforme, ci prin spaniola extrem de plăcută auzului, şi prin chipurile degajate. Însă am aşteptat ca ei să plece, pentru a putea surprinde adevărata mareţie a locului:


  Pe lângă capitelurile ce-ţi taie răsuflarea, norii au dat un spectacol atât de frumos, mai ales că ziua vizitei venea după multe altele cu ploi, nori, şi multă umezeală.


  Un loc în care, recunosc, mi-ar plăcea să-mi beau cafeaua de dimineaţă, să-mi ronţăi biscuiţeii, şi să fac revista presei.


După ce m-am săturat de admirat şi adulmecat aerul de la înălţime, am plecat la masă, dar despre asta vă voi povesti pe îndelete în episodul viitor, când vom trage şi concluziile.


Comentarii

Sorin Bâscă a spus…
http://www.petitieonline.ro/petitie-p27166051.html

Postări populare de pe acest blog

De ce îmi vine să sparg televizorul când îl văd pe Berceanu

Itinerariul unei duminici de octombrie