Scăderi ale vânzărilor?!

  ... aşa am citit azi în ziare. Mai precis, nu-mai-ştiu ce cotidian le plângea de milă comercianţilor, că vezi Doamne, ce drastică diminuare a vânzărilor a avut loc odată cu creşterea TVA. 

  În primul rând, să fim serioşi, şi să nu ne cerem osândă, căci preţurile n-au crescut chiar până la stele. Comercianţii sunt măcar atât de deştepţi încât să le păstreze la o cotă moderată, decât să rămână cu marfa în galantare până la expirare. 
  În al doilea rând, am fost ieri la cumpărături într-un hypermarket. Nu obişnuiesc să-mi fac cumpărăturile decât din cash& carry-uri, pentru că nu suport aglomeraţia, însă ieri am zis că fiind duminică, treacă de la mine, nu poate fi foaaarte aglomerat. Pe naiba. Parcarea era ultra-supra-ocupată, pensionarii mişunau printre rafturi precum ţânţarii deasupra bălţii, iar restul clienţilor se îmbulzeau la raionul de cărnuri, probabil în căutarea sortimentului ideal pentru grătar. La casă, rânduri de câte 10-12 persoane, de-mi venea să las totul acolo şi să plec.
  
 Scăderi ale vânzărilor?! La noi, unde toată lumea e cu mintea numai la mâncare şi băutură?

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

De ce îmi vine să sparg televizorul când îl văd pe Berceanu

Itinerariul unei duminici de octombrie