Simplu. Nu esti sef, n-apari pe site...


Ne apropiem cu pasi repezi de sfarsitul celei de-a doua luni de vara... Si nici macar n-a fost vara adevarata... De-abia ce-am apucat sa prind un pic de crusta ciocolatie, si ploile au venit, transformandu-se in musafiri din aceia nesuferiti, care stau, stau, dar uita sa mai plece...
Azi, desi n-am iesit din casa, am avut una dintre cele mai placute zile de saptamana trecuta incoace... Eu spre deosebire de tara noastra, am avut o musafira placuta, cu gura pana la urechi si mereu pusa pe sotii... Oare cine? Pesica, bineinteles, lovable ca-ntotdeauna... In momentul de fata are o amigdala, nu scriu cum, ca zice lumea ca am luat-o razna de tot, din cauza ghetii... I've told you I'm always right...
Ca de obicei, aveam ceva foarte clar definit de scris aici, dar asta era azi-noapte inainte de a adormi... Si am promis, demult, ca imi voi nota ideile... Ti-ai gasit... Eh, oricum, am gasit altceva, mult mai funny... De la mine pentru Pesica, si pentru sufletele noastre... Doamne, ce manelistic am sunat...

Tanya: ma vezi doamna G. peste 4 ani?
~ Oana ~: eeeeeh
~ Oana ~: o sa fim sotii de fii de p*****i
: Tanya: cat de tare ar fi
~ Oana ~: si o s fim niste happy p********n families
Tanya: daaaaaaaaaaaaaaaa
~ Oana ~: vaaai
Tanya: de dus am duce-o bine
~ Oana ~: a trecut mult d cnd n'am mai avut noi vise comune
Tanya: taci ca eu visez deja
~ Oana ~: stii k visam ca ne conducem
~ Oana ~: la Tribunal si la SRI?
Tanya: hai sa ne maritam cu p******iiiiiii
~ Oana ~: daaaaaaaaa
~ Oana ~: eu cu D. (fiu de p*****i) sau cu F.(si fiu de p*****i si p*****i)
~ Oana ~: F. e 2 in 1
Tanya: atunci F.
~ Oana ~: e mai batran
Tanya: dar e mai experimentat
~ Oana ~: bun bun
~ Oana ~: vezi vezi
~Oana ~: nu'ti permit sa'mi jignesti iubirea secreta si eterna
~ Oana ~: el va fi mereu rezerva mea
Tanya: tu... sa vezi cand o sa mai crestem ce o sa mai radem
~ Oana ~: ei...
~ Oana ~: nu cred k mai crestem
Tanya: nu?
~ Oana ~: dak nu ma insel de vreo 4 ani incoace suntem tot niste nebune
~ Oana ~: asa ca...
..............................................................
Tanya: o sa devin sotie de p*****i
~ Oana ~: de fapt si u esti fiica
Tanya: auzi
Tanya: dar tu de cand te-ai reprofilat?
~ Oana ~: eh... mai demult
~ Oana ~: am zis k de saptamana viitoare incep cu zidari
~ Oana ~: k na...
~ Oana ~: sa incerc toate meseriile
~ Oana ~: am o problema
Tanya: niciuna nu e mai reusita ca cea de p*****i
~ Oana ~: imi plac p*****i dom'le
~ Oana ~: uuuf
~ Oana ~: trebuie sa pun conversatia asta pe blog
~ Oana ~: eee muuult prea tare
Tanya: trebuie
~ Oana ~: uuuf
~ Oana ~: dar nu stiu ce sa scot si ce sa las
~ Oana ~: k pe anumite sectoare
~ Oana ~: e un pic prea mult...

Am scos ce trebuia... Nu stiu ce se intelege si ce nu... Esentialul e ca intelegem noi... Cat despre poza, am pus-o la insistentele Taniei....Frumoasa oricum... Si eu trebuia sa primesc una bonus la o factura de 14000 de euro.... Inca astept... Oricum reportajul de azi a facut toti banii.... Multa apa, servetele, si antrenament la brate...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

De ce îmi vine să sparg televizorul când îl văd pe Berceanu

Itinerariul unei duminici de octombrie