20 August 2008


Sunt mandra ca nu mi-am dezamagit Pesica, si am scos-o la o tura in oras... Ah, am uitat sa dam muzica... Stie cine trebuie cum anume... Trecem peste... Am facut si poze "after", ca n-am apucat pana acum, ne-am distrat si am papat...
Cum ziua se apropia de perfectiune, fiindca dimineata am facut si shopping "da calitate", cum am ajuns acum acasa, guess what? Se putea oare sa imi fie data o zi de la Dumnezeu in care sa nu-mi fie sila de lumea asta? Bineinteles ca nu... Asadar, in vecini, chef cu manele, cocleti, Jaga Jaga si Suparat sunt, Doamne, iarasi, suparat... Uff... Mai, mai, as dansa si eu un pic pe masa...
Neah... Seara perfecta... Nu imi mai trebuie nici fundal sonor, am tot, inclusiv racnete ca-n codru, ca doar de-aia ne intitulam tara europeana cu acte in regula, nu?

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

De ce îmi vine să sparg televizorul când îl văd pe Berceanu

Itinerariul unei duminici de octombrie