Reţetă- Salată de ton în straturi

  Pentru că de vreo două săptămâni mi-am pus în gând să vă împărtăşesc o reţetă fantastică, pe care am citit-o într-o revistă culinară şi pe care am încercat-o pentru masa de Sf. Ioan, şi pentru că Adi Hădean a făcut astăzi o propunere extrem de tentantă, mi-am făcut, în cele din urmă, timp ca să o scriu aici.


SALATĂ DE TON ÎN STRATURI
Ingrediente:
  • 1 conservă de ton
  • 4 ouă
  • 2 mere
  • 1 portocală
  • 200g caşcaval
  • maioneză
  Cum se prepară:
  După ce sunt bine fierte, ouăle se taie în cubuleţe marunte. Se fărâmiţează tonul, portocala şi merele se taie cubuleţe (ar fi de preferat ca merele să le stropiţi cu suc de lămâie, ca să nu se oxideze), iar caşcavalul se dă pe răzătoare. Fiecare strat de ingrediente se unge cu maioneză (cea mai bună ar fi cea preparată în casă)- desi din experienţa mea, vă spun că e mai uşor să amestecaţi fiecare dintre ingrediente cu o linguriţă-două de maioneză, înainte de a le aranja în salată- şi se aranjează în ordine: jumătate din compoziţia de ton, apoi două dintre ouă, merele presărate cu puţin piper, două ouă, cealaltă jumătate din compoziţia de ton, portocala, şi deasupra, caşcavalul ras. Peste acesta, se mai pot adăuga câţiva bulgăraşi de maioneză.

  Dacă e să mă întrebaţi pe mine, e reţeta perfectă pentru o cină de weekend, fie dacă aveţi câţiva invitaţi, fie doar dacă vreţi să vă răsfăţaţi papilele gustative cu ceva aparte.
  Poftă bună!


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

De ce îmi vine să sparg televizorul când îl văd pe Berceanu

Itinerariul unei duminici de octombrie